Dungeon Siege II - Teremtmények
Milyen lenne egy rpg játék temérdek állatka nélkül akik a hőseink életére törnek? Bizonyára unalmas.. Egy csomó tárgyat és, eszközt találsz majd a Ds II-ben amivel bizonyára jól le lehet őket mészárolni.
Edző Intelligencia
A Ds II elhoz nekünk egy újabb (A.I.) MesterségesIntelligencia rendszert , ez a ''Edző A.I.''. Ahogy a neve is utal minden ellenségnek megvan a saját kis szerepe ami megvan előre tervezve. Lesznek keményebb és, határozatlanabb ellenfelek is. Ezek az ellenfelek úgy fognak támadni hogy, éppen aki a legerősebb azt sérítik , vagy aki éppen életet tőlt stb..
''Hogy elhozhassuk a harcot a Ds II-be ehhez a mi ''Edző A.I.'' Mi létrehoztuk ezt a technologiát annak érdekében hogy, minél élvezetesebbé és, forgalmasabbá tegyük a játékot. Jobban tudjuk ritkitani az értelmetlen mennyiségű ellenfeleket és, keményebb , okosabbakat tudunk berakni a helyükre.'' - Kevin Lambert Vezető Tervező
Az Edző AI lehetőséget ad arra ,hogy a szörnyek meglepetésszerüen elő ugorjanak a bokrokból és, csapdát állítsanak nekünk.
Visszatérő Rémálom
Nem elég ,hogy a Dungeon Siege II-ben okosabbak , erősebbek az ellenfelek ,de még le kell oket gyoznöd kétszer is! A Ds II-ben amikor elhagysz egy adott területet egy idõre majd visszatérsz újra ott lesznek hogy, többet leölhess , több tapasztalati pontot gyüjthess.
Azonban , több ellenségnek is van speciális adottsága.
''Az első Ds-ben a karaktereid tudtak ''buffokat'' rakni magukra és, az ellenfelekre rakni rontó vagy nem rontó átokszerüségeket. Most azonban a Ds2-ben az ellenfelek is tudnak ''debuffokat'' és, ''buffokat'' használni. Ezzel a játék varázslatosabb és, önálobb játékmenettel fog gazdagodni.'' - Kevin Lambert Vezető Tervező
A Dungeon Siege-ben voltak kis szörnyecskék ,és nagyobb ugynevezett ''minibossok'' főellenségek akik, elvannak látva különleges adottságokkal. Itt a 2. részben több efajta ellenségekkel találkozhatunk majd mint az elöző részben.